Marketing

De klant centraal en van goede informatie voorzien

Online marketing afdeling

We houdens ons bezig met alle online marketing activiteiten van Vergelijk.nl. Het team zorgt er niet alleen voor dat consumenten de weg op internet naar Vergelijk.nl kunnen vinden, maar is daarnaast verantwoordelijk voor het bieden van een goede gebruikerservaring op Vergelijk.nl zelf.

Het hoofddoel is dat de consument snel en eenvoudig een product- en winkelkeus kan maken door gebruik te maken van onze website. Concreet is de online marketing afdeling vooral bezig met:

Campagnes

We beheren en optimaliseren SEA campagnes, in Google, Bing en Facebook. Zo worden er op miljoenen keywords en -combinaties campagnes opgezet en onderhouden. Automatisering speelt hierbij een zeer grote rol, zodat we met slimme oplossingen een schaalbare omgeving creeren.

Natuurlijk zorgen we er ook voor dat we qua SEO goed vindbaar zijn in de verschillende zoekmachines.

 

We spelen kort op de bal en kunnen elke dag zien wat de verbeteringen die ze gisteren hebben doorgevoerd aan resultaat hebben opgeleverd. Dit stelt ons in staat om snel in te spelen op de dynamiek van retail.

User experience

We richten ons hierbij op het optimaliseren van de gebruikerservaring op onze website. Het doel is de consument op een snelle en begrijpelijk manier van product- en winkeladvies te voorzien. De dynamiek zit vooral in het veranderende consumentengedrag. Niet alleen worden de consumenten steeds veeleisender, maar ook het gebruik van verschillende apparaten zoals tablets en mobiele telefoons zorgen ervoor dat we de functionaliteiten continue blijven verbeteren.

Content

Om een goed advies te kunnen geven, is het van belang dat de content die we de consumenten aanbieden, zo volledig en correct mogelijk is. Vergelijk.nl creert delen van de content zelf, maar aggregeert ook grote stukken product- en prijsinformatie. We verrijken de content en zorgen ervoor dat ingewikkelde technische details vertaalt kunnen worden in begrijpelijke voordelen voor de consument.